مقاله نقش فناوری اطلاعات در جهانی شدن رفتار خرید کسب و کار

دسته بندي : علوم انسانی » گوناگون
مقاله تحقیقی درباره نقش فناوری اطلاعات در جهانی شدن رفتار خرید کسب و کار بصورت فایل word در 8 صفحه 

بخشی از متن:
می توان فعالیتهای خرید را به سه دسته تقسیم کرد : اولین دسته عبارت است از خرید اولین مرتبه یک کالا این دسته خریدها فرصتهای بسیار مغتنمی می باشند زیرا این قابلیت را دارند که به خریدهای روتین و دایم تبدیل شوند. این دسته خریدها بیشترین تلاش را از طرف خریدار و فروشنده نیاز دارند زیرا طرفین می بایست نیازهای جدیدی را مرتفع کنند. دسته دوم ان گروهی هستند که به طور برخلاف گروه قبلی بسیار تکراری می باشند و معروف به خرید مجدد راحت می باشند این گروه عمده خریدهای سازمان را شامل می شوند. گروه سوم بین دو دسته قبلی قرار دارند نام این دسته خریدهای مجدد اصلاح شده است این گروه خریدها شامل فعالیت های خرید روتینی می باشند که دارای تغییرات و اصلاحاتی برای بهبود هستند این دسته خریدها ممکن است بارها دست خوش تغییراتی شوند که از سوی تامین کنندگان در قالب طرح های ابتکاری و ایجاد تقاضای جدید برای خریداران ایجاد می شود تا بتوانند خریداران را راضی نگه داشته و حفظ کنند

۱ مقدمه
۲ فناوری اطلاعات و بازاریابی کسب و کار
۳ مدل پیشنهادی
۴ عناصر مدل
۵ تاثیر فناوری اطلاعات در بازار تجارت جهانی
۶ جهانی شدن رفتار خرید
۷ متغیرهای تاثیرگذار
۸ عوامل تاثیر گذار جهانی (محیطی)
۹ جمع بندی
۱۰ منابع
دسته بندی: علوم انسانی » گوناگون

تعداد مشاهده: 8738 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.zip

فرمت فایل اصلی: word - قابل ویرایش

تعداد صفحات: 9

حجم فایل:25 کیلوبایت

 قیمت: 15,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل پشتیبانی 24 ساعته : 09909994252
  • محتوای فایل دانلودی:
    فایل word قابل ویرایش